اخبار مجازی به تاریخ 3 دی 1394
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار مجازی به تاریخ 3 دی 1394
نوشته شده در پنج شنبه 3 دی 1394
بازدید : 505
نویسنده : صادق

.:: تشکیل اوولوشن / احتمال تشکیل دشیلد ::.

 تیم اوولوشن متشکل از مدیریت وب و 2 کاربر قدیمی وب ( Shahin77  & Devilblood ) به تازگی با هدف اخراج کردن رومن رینز روی کار امده است. نکته قابل توجه این است که باتیستا و رندی اورتون 2 فیس کمپانی بودند که بیش از حد تشویق می شدند و ناگهان هردو هیل شدند. دلیل هیل شدن آنها و پذیرفتن به تیم اوولوشن ، چلینجر شدن دوباره آنها و کسب کمربند مای پی پر ویو است چرا که تریپل ایچ شرط چلینجر شدن را عضویت آنها در اوولوشن اعلام کرد و آنها نیز پذیرفتند. به علاوه از آنجا که باتیستا و رندی اورتون از پس آندرتیکر بر نمی آمدند ، تریپل ایچ به آنها قول کمک برای شکست آندرتیکر را داد.

در حال حاضر تریپل ایچ برای شکست رومن رینز در تی ال سی ، رندی اورتون و باتیستا را به عنوان زیر دست خود قرار داده و قرار است آنها در تی ال سی به اچ کمک کنند. و این در حالی است که تا به حال رومن رینز تنها بوده و همیاری برای مقابله با تریپل ایچ ندارد. دین امبروز کسی است که مدتی با رینز همراه شده اما او فرد قابل اعتمادی برای رینز نیست چرا که در سال گذشته خشن ترین و بزرگترین استوری را با رومن رینز داشت و او را سالها مصدوم کرد. بنابراین با عین حال بازهم احتمال تشکیل گروه شیلد سابق ( رومن رینز ، دین امبروز و سث رولینز ) زیاد است.

.:: طولانی ترین پرومو سوپراستار درجه 2 سال ::.

بیگ ای کشتی گیر درجه 2 کمپانی در شوء راء این هفته با ارسال پرومو طولانی ، رکورد طولانی ترین پروم سوپراستار درجه 2 را زد. این در حالی بود که معمولا کاربرانی که سوپراستار درجه 2 داشتند پرومو کوتاه ارسال می کردند اما کاربر بیگ ای راء این هفته به استوری خود اهمیت ویژه ای داد و پرومو مناسب و طولانی ارسال کرد. در حال حاضر رکورد طولانی ترین پرومو سوپراستار درجه 2 مربوط به بیگ ای می باشد.

.:: خلاصه نتایج شوء راء ::.

شوء راء این هفته با صحبت های رومن رینز آغاز شد. رینز در صحبت هایش کریر و مسابقات خود را به رخ تریپل ایچ کشید.رینز اعلام کرد که تریپل ایچ برای بار دوم اخراج شدن رو تجربه میکنه و با تمام وجود برای حفظ عدالت در تی ال سی حاضر میشه. همچنین رینز در صحبت هاش رسما به نابودی خانواده مکمن اشاره کرد. در همین حال سه عضو اوولوشن وارد رینگ شدن. اچ گذشته تاریک رینز رو یاد آوری کرد و اعلام کرد اشتباهی که سال پیش مرتکب شده رو مجدد تکرار نمیکنه. پس از صحبت ها ، رندی اورتون و باتیستا رومن رینز رو مورد ضرب و شتم قرار دادن و در نهایت باتیستا با اجرای اسپاین باستر ، رندی ارتون با اجرای Rko و تریپل ایچ با اجرای پدگیری رومن رینز رو نقش بر زمین و مصدوم کردن.

در مسابقه اول ادرین نویل با انجام فینیشر موفق به شکست بد نیوز برت شد. در مسابقه دوم قرار بود رایبک در مقابل براون استرومن قرار بگیره اما این مسابقه با دخالت وایت فمیلی خراب شد و درگیری بین وایت و رایبک رخ داد که رایبک در آن برتر بود اما با دخالت روسف ، وایت فمیلی موفق شد به رایبک غلبه کنه. در پرومو بعدی کین صحبت هایی علیه بیگشو انجام داد و قدرت خودش رو به رخ حریفاش کشید اما چلینجر بعدی اون بیگ ای لنگستن وارد سالن شد و در صحبت هاش کین را برای یک مسابقه در تی ال سی چلینج کرد. همچنین بیگ ای کین را تهدید به شکست در تی ال سی کرد.

در مسابقه سوم بیگشو مقابل روسف قرار گفت که این مسابقه با دخالت رایبک به نفع بیگشو تمام شد و در نهایت بیگشو و رایبک با انجام فینیشر روی روسف از این پرومو سر بلند بیرون آمدن. در مسابقه چهارم زیگلر مقابل بری وایت قرار گرفت که بری وایت در این مسابقه پیروز شد. بعد از مسابقه نیز کوین اوونز با دخالت دوباره خود مقابل زیگلر در این پرومو سربلند بیرون آمد. در مین اونت راء ، قرار بود دین امبروز و رومن رینز مقابل اورتون و باتیستا قرار بگیرند اما با مصدوم شدن رومن رینز ، این مسابقه لغو شد و اوولوشن به شدت دین امبروز را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در نهایت با خورد کردن امبروز روی میزگزارشگرها ، او را نیز مانند رینز مصدوم کردند.

.:: حمایت ای جی لی از جان سینا ::.

جان سینا که در پی پر ویو هل این ا سل بعد از مسابقه با راکـ در پارکینگ مورد ضرب و شتم توسط جی بی ال قرار گرفت ، در شوء اسمکدان هفته گذشته توسط ای جی لی حمایت شد. در حال حاضر جان سینا عمل جراحی موفقی داشته و شوء اسمکدان این هفته به کمپانی باز خواهد گشت. به احتمال قوی جان سینا مقابل جی بی ال در تی ال سی قرار خواهد گرفت و این می تواند اولین مسابقه جی بی ال در پی پر ویو من باشد.

.:: شان مایکل در مقابل کریس جریکو | مسابقه لدرمچ ::.

استوری و درگیری موفق شان مایکل و جریکو ، در تی ال سی به اتمام خواهد رسید. این مسابقه ابتدا در هل این ا سل انجام شد که جریکو مسابقه را خراب کرد تا از کمربندش یک ماه دیگر دفاع کند و به رکورد خود افزایش دهد. اما این استوری ادامه پیدا کرد و حالا آنها مجدد روبروی یکدیگر در تی ال سی قرار خواهند گرفت. این استوری به خوبی پیش رفته و جز یکی از استوری های برتر برای کمربند سنگین وزن جهان است. به علاوه اگر شان مایکل در این استوری پیروز شود اولین قهرمانی خود را در کمپانی کسب خواهد کرد. به احتمال قوی مسابقه آنها در تی ال سی ، یک مسابقه TLC خواهد بود و برای گرفتن کمربند ، بایستی از نردبان بالا رفته و کمربند را بردارند.

آخرین درگیری جریکو و شان مایکل مربوط به اسمکدان هفته گذشته است که جریکو به همسر شان مایکل آسیب رساند.باید دید شان مایکل برای اسمکدان این هفته چه برنامه ای برای جریکو دارد !

.:: مدیریت سرور 1 vs اولین کاربر سرور 1 ::.

پس از راه اندازی سرور 1 پی پر ویو من در تیر ماه سال 92 ، اولین کاربری که در وب ثبت نام کرد برای گرفتن رومن رینز اقدام کرد و نام کاربر Trackfa بود.و حالا پس از 2 سال و نیم فعالیت ، این بار این کاربر باید سر کریر خود مقابل مدیریت سرور قرار بگیرد.این قطعا یک مسابقه خیلی مهم هم برای تریپل ایچ و هم برای رومن رینز خواهد بود. و شاید با ارزش ترین مسابقه برای هردو کشتی گیر. در تی ال سی ، یا اینکه رومن رینز اولین کاربر پی پر ویو من اخراج خواهد شد و یا اینکه تریپل ایچ مدیر سرور 1 ، بار دیگر کریرش به اتمام خواهد رسید.

دلیل به ثبت رسیدن این مسابقه ، مربوط به یک سال پیش است که رومن رینز با دخالت خود علیه دین امبروز باعث شکست تریپل ایچ شد. در واقع زمانی که تریپل ایچ در حال پین کردن استون کلد بود ، رومن رینز دخالت کرد و مانع پین شدن او شد.تریپل ایچ نیز پس از کسب مدیریت دوباره خود ، ابتدا از کودی رودز و حالا تصمیم دارد از رومن رینز انتقام بگیرد.

.:: زمان بازگشت راکـ / بازگشت شیمس ::.

آخرین حضور شیمس مربوط به راء قبل از نایت آف چمپیونز است که او مقابل باتیستا در یک مسابقه نامبروان کانتندر قرار گرفت و برنده مسابقه به مصاف رندی اورتون در نایت آف چمپیونز می رفت که در آن مسابقه شیمس شکست خورد و پس از آن شکست ، غیبت طولانی مدتی داشت. به علاوه کاربر این کشتی گیر در حال حاضر آمادگی برای بازگشت ندارد و تا وقتی اعلام آمادگی نکند ، زمان بازگشتش معلوم نیست و حتی ممکن است رسلمنیا را نیز از دست بدهد.

آخرین حضور راکـ نیز مربوط به پی پر ویو هل این ا سل است که در یک مسابقه hell in a cell موفق به شکست جان سینا شد. در واقع هدف او تریپل ایچ بود اما جان سینا مانعی بود که او را شکست داد و هنوز هدف اصلی او عملی نشده...اگر هنوز راکـ روی هدفش پافشاری کند و اگر تریپل ایچ رومن رینز را در تی ال سی شکست دهد ، احتمالا حریف اچ در رسلمنیا راکـ خواهد بود !

.:: درگیری روسف مقابل رایبـــــک ::.

روسف و رایبک درگیری فوق العاده عالی با توجه به درجه 2 بودنشان شروع کردند. ابتدا مسابقه آنها در هل این سل به عنوان اولین مسابقه برگزار شد که رایبک با انجام شل شاک موفق به شکست روسف شد اما روسف هم چنان به این درگیری ادامه داد. احتمال قوی آنها در تی ال سی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

.:: اسلمی آواردز 3 / انتخاب برندگان ، بعد از پی پر ویو تی ال سی ::.

اسلمی آواردز برنامه ای است که سالانه در پی پر ویو من برگزار خواهد شد.اسلمی واردز در رسلمنیا 1 و 2 انجام شده و قطعا در رسلمنیا 3 نیز برگزار خواهد شد. در رسلمنیا 1 انتخاب برندگان به عهده مدیریت وب بود. در رسلمنیا 2 نیز انتخاب برندگان به عهده کاربران بود. در اسلمی آواردز 3 که در رسلمنیا 3 برگزار خواهد شد ، بازهم انتخاب برندگان به عهده کاربران خواهد بود.بعد از پی پر ویو تی ال سی ، لیست کاندیدها مشخص خواهد شد.

در حال حاضر 15 موضوع برای اسلمی آواردز وجود دارد :

1- سوپراستار درجه 1 سال

2- سوپراستار درجه 2 سال

2- خیانت سال

3- بهترین استوری سال

4- بهترین مسابقه سال

5- بهترین فینیشر سال

6- لحظه شوکه کننده سال

7- لحظه فوق العاده سال

8- لحظه خنده دار سال

9- توهین سال

10- بازگشت سال

11- ک* مغز سال ( جایگزین وراج سال )

12- فعال سال ( توسط مدیریت انتخاب خواهد شد )

13- بهترین پرومو سال

14- ناراحت کننده ترین لحظه سال

15- نظر سال ( جدید | بهترین نظر در قسمت مطالب )

.:: برنامه های رسلـــمنیا 3 ::.

رسلمنیا 3 ، پی پر ویو پایانی سرور 1 خواهد بود و از این رو بزرگترین ، طولانی ترین و مهیج ترین پی پر ویو کل تاریخ مجازی خواهد بود. بنابراین ، بیشترین برنامه ها در این پی پر ویو انجام خواهد شد. حضور کشتی گیرانی مثل جان سینا ، شان مایکل ، کریس جریکو ، رندی اورتون ، باتیستا و راکـ در این پی پر ویو قطعی است. به احتمال قوی براک لزنر هم یکی از گزینه های حاضر در رسلمنیا خواهد بود. رسلمنیا 3 در تاریخ 25 بهمن برگزار خواهد شد.

برای انتهای رسلمنیا 3 ، از همه کاربران یک صحبت کوتاه برای خداحافظی و یا یک صحبت برای قدردانی و صحبتی دلخواه قرار داده خواهد شد. بنابراین قبل از رسلمنیا همه کاربران بایستی در قسمت مربوطه ، دیدگاه خود را ارسال کنند تا در انتهای رسلمنیا دیدگاه آنها قرار بگیرد. همچنین سعی میشه که برنامه های سرگرم کننده ای برای رسلمنیا و کسب خاطره بیشتر قرار داده بشه.

.:: مصاحبه با جان سینا ::.

مایکل کول : 

جان وضعیتت بعد از اون مصدومیت و تصادف شدیدی که داشتی چجوریه ؟ آیا آمادگی برای بازگشت داری ؟

جان سینا :

مهم نیست چجوری مصدوم شدم یا مصدومیت چقدر جدیه من همیشه برای حضور در رینگ اماده هستم و خواهم بود!!!من تمریناتم رو بیشتر میکنم و به هر قیمتی شده خودم رو برای تی ال سی میرسونم.

مایکل کول :

مطمئنا هدف تو بعد از بازگشت جی بی ال هست ...برنامه ای برای اون داری ؟

جان سینا :

اخرین کسی که جرعت کرد وقتی من مصدومم برام رجز بخونه مارک هنری بود و دقیقا پارسال همین موقع ها و همه دیدن چه بلایی سر مارک هنری اوردم و بعد از بازگشتم جی بی ال باید تاوان کاری رو که کرد پس بده من به راحتی جی بی ال رو رها نمیکنم و در واقع من تو کریرم ثابت کرد هیچ کاری رو بدون جواب نمیزارم.

مایکل کول :

در اسمکدان ای جی لی از تو حمایت کرد...دلیل اون چی بود آیا رابطه ای بین شما هست؟

جان سینا:

رابطه ای هست ولی یه رابطه کاری و دوستانه ای جی همیشه یکی از طرفداران من بوده و در اسمکدان هم ثابت کرد که یک طرفدار واقعی هست و در هر شرایطی حمایتم میکنه!

مایکل کول :

  تی ال سی 1 با شکست بیگشو و تی ال سی 2 با شکست مارک هنری پشت سر گذاشتی...آیا تی ال سی امسال هم شکست جی بی ال در راه هست ؟

جان سینا :

شک نکن من به گزارشگر تازه به دوران رسیده نمیبازم! جی بی ال یه پولداره تازه به دوران رسیده که حتی تو گزارشگری هم نتونست به جایی برسه و هیچ وقت نمیتونه منو شکست بده مدتی هست از دوران اوجم دور شدم ولی شاید دیگه وقتشه همون جان سینایی باشم که مارک هنری رو پارسال شکست داد همون جان سینایی که برنده رویال رامبل شد!

مایکل کول :

به رسلمنیا نزدیک هستیم...پی پر ویوی پایانی سرور...دوست داری در آخرین پی پر ویو مقابل چه کسی باشی ؟

جان سینا :

من در کریرم مسابقات زیادی دادم ولی مسابقم با راک تو هل این ا سل انتظار داشتم یه استوری تاپ بشه ولی استوری خوبی از اب در نیومد دلم میخواد در رسلمنیا یک بار دیگه مقابل راک قرار بگیرم!!

مایکل کول :

مسابقه ای که دوست داری در رسلمنیا ببینی چی هست ؟

جان سینا :

اندرتیکر مقابل براک لزنر

مایکل کول:

این هفته در اسمکدان برمیگردی...برنامه ای داری ؟

جان سینا :

اگر امادگی داشته باشم در اسمکدان همین هفته بر میگردم و از الان برای لحظه برگشت بی قرارم و سعی میکنم تو اسمکدان خودم رو برسونم و تنها یک برنامه برای اسمکدان دارم..پاره کردن ک*ن یه بچه پولدار به اسم جی بی ال!





مطالب مرتبط با این پست
.